چطور با هشتگ های پربازدید اینستاگرام بازدید میلیونی بگیریم؟ دوران هشتگ ها دیگر به پایان رسیده، نمیتوان برای بازدیدهای میلیونی و ورود به اکسپلور و … از آن استفاده کرد چون اینستاگرام اهمیتی برای آن قائل نمیشود.
یکی از شایعاتی که مدتی است در دنیای اینستاگرام رنگ و بو گرفته و دست به دست بین اهالی آن میچرخد و مثل ویروس پخش میشود، به هشتگ ها ربط پیدا میکند. برخلاف این شایعات، کمپین تبلیغاتی اینستاگرام ، در افزایش میزان فروش کسبوکارها بسیار موثر عمل میکند.
حالا در این محتوا قصد داریم نه تنها به شایعات نادرست در مورد هشتگ ها پایان دهیم، بلکه بعد از آشنایی بهتر با آن به دنبال لیستی از پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در حوزههای پرطرفدار میرویم تا بیشتر از گذشته به اهمیت دو خط موازی و دو خط مورب یا همان مربع های کوچک اینستاگرامی پی ببریم.
پس اگر در دنیای اینستاگرام، کسبوکاری دارید، باید بدانید که یکی از مصالح و مواد لازم برای رشد و بالا آمدنتان همین هشتگها هستند؛ میپرسید چطور؟؟
شما میتوانید قدم به قدم ما را در این مسیر همراهی کنید و از گشت و گذار در سرزمین هشتگها بیشترین استفاده را ببرید.
-
تمپلیت سئو برای پروژه230,000 تومان – 1,250,000 تومان
-
KPI پلن سئو برای ۱۲ ماه350,000 تومان – 2,500,000 تومان
-
بریف محتوای متنی280,000 تومان – 1,250,000 تومان
-
تقویم مناسبتهای ۱۴۰۳250,000 تومان – 1,500,000 تومان
هشتگ های پربازدید در اینستاگرام چه هستند؟
کلمات و عبارات کلیدی که با نماد (#) هنگام آپلود محتوا در ابتدا، وسط یا انتهای کپشن یا بخش نظرات اینستاگرام جا خوش میکنند، هشتگ گفته میشود.
به گفته وبسایت معتبر hootsuite:
A hashtag is a combination of letters, numbers, and/or emoji preceded by the # symbol (e.g., #NoFilter). Instagram hashtags are used to categorize or label content and make it more discoverable.
ترجمه:
هشتگ ترکیبی از حروف، اعداد و/یا ایموجی است که قبل از آن علامت # (مثلاً #NoFilter) قرار میگیرد. از هشتگهای اینستاگرام برای دستهبندی یا برچسبگذاری محتوا استفاده میشود. این کار باعث میشود که پستها قابل شناسایی باشند.
از پربازدیدترین هشتگ های فارسی اینستاگرام ، در جهت شناسایی پیامها و طبقه بندی محتوا در موضوعی خاص استفاده میکنیم. هنگامی که کاربران در بخش ذره بین اینستاگرام کلمهای را جستجو میکنند، یکی از روشهای پیدا کردن شما وجود همین پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام ایران است. با افزودن هشتگهای مناسب به عکسها و ویدیوها، پلی میان شما و مخاطبان هدف ایجاد میشود. به بیان سادهتر، یکی از راههای دیده شدن و افزایش ترافیک ارگانیک، درج هشتگهای مرتبط با کسبوکار شما است.
حالا که کمی با هشتگ ها آشنا شدیم و دست دوستی دادیم، در بخش بعدی باید به دنبال مزایای آنها برویم تا ببینم چرا وجودشان ضروری و مهم است؟ در همین سایت، مقالهای با عنوان تحقیق کلمات کلیدی در سئو سایت، ارائه کردیم که دیدگاه شما را در پیدا کردن بهترین و مناسبترین کلمات تغییر میدهد.
به گفته سایت hootsuite هشتگ های اینستاگرام می توانند استراتژی اینستاگرام شما را بسازند یا شکست دهند. از آنها به درستی استفاده کنید و پست های خود را توسط افراد بیشتری مشاهده خواهید کرد.
Instagram hashtags can make or break your Instagram strategy. Use them correctly and you’ll get your posts seen by more people.
استفاده از پربازدیدترین هشتگ اینستاگرام چه مزایایی دارد؟
ما آدمها همیشه یا کاری را انجام نمی دهیم یا اگر انجام دهیم دنبال بدست آوردن بیشترین سود و منفعت از آن هستیم، چون برایش زمان و انرژی صرف میکنیم. در اینستاگرام هم ماجرا به همین شکل است، اگر از هشتگ های “درست” و مرتبط به حوزه کاریتان استفاده کنید، احتمال روبرو شدن با مخاطبان هدفتان را افزایش خواهید داد. چه اتفاقی هیجانانگیزتر از این؟
از دیگر مزایای هشتگ های پربازدید اینستاگرام خارجی و ایرانی، افزایش دنبال کنندگان و مشتریان بیشتر برای برند یا کسب و کار شما، یعنی ساخت دایره ارتباط نامحدود و گسترده است. با این ویژگیهای به میزان چشمگیری، سود و منفعت شما افزایش مییابد و باز هم چه اتفاقی هیجانانگیزتر از این؟ تحلیل رقبا، کمپینهای بازاریابی و تبلیغاتی و ایدهیابی جهت تولید محتوا هم جزو مزیتهای مهم هشتگ گذاری درست برای هر پست و استوری محسوب میشوند.
بعد از شناخت هشتگ و بررسی مزایای آن، حالا فرصت مناسبی است که برویم سراغ اصل ماجرا! دغدغهای که خیلیها را از هشتگ زدن فراری داده، هشتگهای تکراری که محتوایشان را به نابودی کشانده یا بازدید هایشان را به کمترین حد ممکن رسانده و… است. برای رفع این مشکل هم راه حلی وجود دارد، شما میتوانید لیست پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام حوزه کاری را جمعآوری کنید و با توجه لیست بدست آمده، تقویم محتوایی برای انتشار پستها و استوریها تنظیم کنید.
پس موضوع بعدی اختصاص دارد به هشتگهای پربازدید فارسی البته در حوزههای پرطرفدار(به همه حوزه ها نمیرسیم).
لیست پربازدیدترین هشتگ های فارسی
حوزه ورزشی |
#ورزشی #ورزشی_زنانه # ورزشی_بانوان #خبر_ورزشی #ورزش #اخبار_ورزشی #ورزش_ایران #فوتبال_اروپا #ورزشکار #بدنسازی_آقایان #تمرینات_ورزشی #خبرورزشی #بدنسازی #باشگاه #رژیم_لاغری #تناسب_اندام #اخبارورزشی #ورزش_همگانی #ورزش_رزمی #ورزش_آقایان |
تعداد:20
نکته: ممکن است حوزه فعالیت شما مثلا در ورزش باشد. کاری که باید انجام دهید، جستجوی #ورزش در قسمت سرچ اینستاگرام و بررسی محتواها و پربازدیدترین هشتگ های ورزشی اینستاگرام است. سپس، لیستی از هشتگهای مرتبط با این حوزه را بسازید. بقیه حوزه هایی هم که در ادامه میآید به همین شکل است.
حوزه کسب و کار و بازاریابی |
#کسب_و_کار #کسب_و_کار_اینترنتی #کسب_و_کار_آنلاین#کسب_درآمد_اینترنتی #کسب_درامد #کسب_کار_آنلاین #کسب_کار_اینترنتی #کسب_و_کار_خانگی #کسب_درآمد_میلیونی #بیزینس #بیزینس_کوچینگ #مارکتینگ #بازاریابی #بازاریابی_آنلاین #بازاریابی_اینترنتی #بازاریابی_فروش #بازاریابی_محتوا #بازاریابی_اینستاگرام #بازاریابی_دیجیتال #بازاریابی_دیجیتالی |
تعداد:20
حوزه آشپزی، غذا و رستوران |
#آشپزی #اشپزی #غذای_ایرانی #غذا #تغذیه #اشپز #فست_فود #آشپزی_مدرن #غذای_سالم #غذای_سنتی #غذای_رژیمی #غذای_مجلسی # رستوران #رستورانگردی #رستورانبازها #رستوران_گردی #رستوران_سنتی #رستوران_ایرانی #فود #فودبلاگر |
تعداد:20
حوزه طنز |
#طنز #طنزایرانی #طنزینه #طنزسیاسی #طنز_اجتماعی #طنز_خنده_دار #طنز_تلخ #طنز_ایرانی #فان #خنده #کمدی #سرگرمی #شادی #شاد #جوک #لطیفه #خنده_دار #طنز_باحال #کلیپطنز #خندهبازار #کلیپ_طنز #خندهدار #کلیپطنز #خندهدارترین #خنده_بازار |
تعداد:25
حوزه لباس و پوشاک |
#پوشاک #پوشاک_بچه_گانه #لباس #لباسمجلسی #لباس_مجلسی #لباسشب #لباسنامزدی #لباسدخترانه #لباس_بچه #لباس_ترک #لباسعروس # لباسزنانه #لباسبچه #لباس_شیک #لباس_زنانه #لباس_بچگانه #لباسشیک #لباس_ست #لباس_عروس #لباس_دخترانه #لباس_خاص #لباس_راحتی #لباس_نامزدی #لباس_عروسی #لباس_مردانه |
تعداد:25
حوزه گردشگری |
#گردشگری #گردشگری_ایرانی #گردشگری_توریستی #گردشگری_مجازی #سفر #سفرنامه #سفرتایم #سفرخارجی #سفر_ارزان #سفر_نوروزی #مسافرت #تور #توریست #توریستی #توریستی_گردشگری #توریست_خارجی #ایرانگردی #ایرانگردی_مجازی #سفر_خارجی #سفر_داخلی |
تعداد:20
حوزه موسیقی |
#موسیقی #موسیقی_سنتی #موسیقی_ایرانی #موسیقی_اصیل # موسیقی_محلی #موسیقی_کلاسیک #موسیقی_قدیمی #موسیقی_ایرانی #آهنگ #موزیک #ترانه #آهنگ_جدید #موزیک_ویدئو #خواننده #موزیسین #موزیک_جدید #اهنگ_جدید #موسیقی_جدید #آهنگ_شاد #آهنگ_قدیمی |
تعداد:20
حوزه زیبایی |
#زیبایی #زیبایی_مو #زیبایی_اندام #زیباییپوست #زیبایی_چهره #زیبایی_طبیعی #زیبایی_چشم #زیبایی_پوست_مو #زیبایی_زنان #زیبایی_دندان #زیبایی_بینی #زیبایی_لب #زیبایی_دست #زیبایی_ابرو #پوست #مو #سالنزیبایی #چهره #چهره_زیبا #ابرو #ابروطبیعی #چشم #بینی #بینی_طبیعی #بینی_استخوانی |
تعداد:25
در این بخش، هشتگهای 8 حوزه پرطرفدار را با هم بررسی کردیم، نکته ای که باید اضافه کنم این است که اغلب هشتگها به صورت عمومی نوشته شد و وارد دستهبندی خاصی از هر حوزه نشدیم. اما لازم است با توجه به حوزه کاریتان زمان بگذارید و به هشتگهای بزرگ و پربازدید سری بزنید و از دل هرکدام، هشتگهای دیگری بیرون بکشید و روی کاغذ بنویسید.
جمع بندی هشتگ های اینستاگرام
جرقه نگارش این محتوا از شایعاتی که دور و بر هشتگ ها شکل گرفته استارت خورد، ابتدا کمی در مورد خود هشتگ توضیح دادیم و بعد به دلایل اهمیت و مزایای آن اشاره کردیم. در ادامه رسیدیم به اصل ماجرا یعنی هشتگ های پربازدید اینستاگرام فارسی و انگلیسی که دغدغه خیلی ها محسوب میشود.
انسان جایز الخطاست، ممکن است حوزهای که در آن فعالیت میکنید از قلم و نگاه ما افتاده باشد، اما اصلا نگران نباشید. شما میتوانید در بخش کامنتها، علاوه بر نوشتن نظرتان که مشتاقانه به دنبال دیدنش هستیم، حوزه فعالیتتان را برای ما بنویسید تا هشتگ های پربازدید را در اختیارتان قرار دهیم.
سوالات متداول
هشتگ چیست؟
کلمات و عبارات کلیدی که با نماد (#) هنگام آپلود محتوا در ابتدا، وسط یا انتهای کپشن یا بخش نظرات اینستاگرام جا خوش میکنند و به مخاطبان نمایش داده میشوند.
چرا باید از هشتگ های پربازدید انگلیسی اینستاگرام و فارسی استفاده کنیم؟
از هشتگها در جهت شناسایی پیامها و طبقه بندی محتوا در موضوعی خاص استفاده میکنند. همچنین میتوانید با این روش، دنبال کنندگان و مشتریان بیشتری با برند یا کسب و کارتان آشنا میشوند.
هشتگ های حوزه کاریم بین 8 تا نبود چطور پیدا کنم؟
ما هشتگ های پربازدید اینستاگرام ورزشی ، زیبایی، پوست، رژیم و … را ارائه کردیم اما اگر هشتگهای حوزه کاری شما در این لیستها نیست، میتوانید از 2 راه زیر اقدام کنید:
راه سخت و زمانبر: خودتان آستین بالا بزنید، دست به کار شوید و به دنبال هشتگ های پربازدید بروید.
راه آسان و میانبر: حوزه کاریتان را برایمان کامنت کرده و اجازه دهید ما هشتگ های پربازدید را در اختیار شما قرار دهیم.
17 دیدگاه
1403/02/02 زمان 12:03 ب.ظ
سلام وقت شما بخیر ببخشید یک سوال داشتم ما از کجا متوجه بشیم که یک هشتک اینستاگرام پربازدید هست؟ چقدر ازش استفاده شده و … ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
1403/02/10 زمان 6:25 ب.ظ
سلام وقت شما بخیر، برای متوجه شدن از میزان بازدید و استفاده از یک هشتگ میتوانید از روشهای زیر استفاده کنید:
1. جستجو در اینستاگرام: از قسمت جستجو در اینستاگرام، هشتگ مورد نظر را جستجو کنید. شما میتوانید از نوار جستجو در بالای صفحه یا از بخش “جستجوی هشتگها” در صفحه اصلی اینستاگرام استفاده کنید. با ورود به صفحه هشتگ، میتوانید تعداد ارسالها، پستها، و نظرات مرتبط با آن هشتگ را مشاهده کنید.
2. استفاده از ابزارهای تحلیل شبکههای اجتماعی: برخی از ابزارهای آنالیز شبکههای اجتماعی اجازه میدهند تا میزان بازدید و استفاده از هشتگها را بررسی کنید. این ابزارها اطلاعاتی مانند تعداد پستها، تعداد نظرات، تعداد لایکها و تعداد بازدیدها را ارائه میدهند. برخی از ابزارهای معروف شامل “Hootsuite”, “Sprout Social” و “Iconosquare” میباشند.
مهم است بدانید که تعداد استفاده و بازدید از هشتگها ممکن است در طول زمان تغییر کند. پس بهتر است که مطالعه و بررسی هشتگها را به صورت مداوم و در بازههای زمانی مناسب انجام دهید.
1403/02/14 زمان 10:40 ق.ظ
سلام وقت شما بخیر ممنون میشم بفرمایید چرا باید از هشتگ های پربازدید انگلیسی استفاده کرد؟
1403/02/14 زمان 10:47 ق.ظ
سلام وقت شما بخیر در خصوص سوال شما باید عرض کنم:
1. دسترسی به جمعیت بینالمللی: با استفاده از هشتگهای پربازدید انگلیسی در پستهای فارسی، مطالب شما به راحتی برای افرادی که زبان انگلیسی را میفهمند، قابل دسترسی و قابلیت جستجو خواهد بود. این به شما امکان میدهد تا با جمعیت بینالمللی در ارتباط باشید و مطالبتان را با آنها به اشتراک بگذارید.
2. جستجوی بیشتر: بسیاری از ابزارها و پلتفرمهای جستجو، از هشتگها برای دستهبندی و جستجوی محتوا استفاده میکنند. با استفاده از هشتگهای پربازدید انگلیسی در پستهای فارسی، مطالب شما در نتایج جستجو بالاتر قرار میگیرند و به راحتی توسط کاربران پیدا میشوند.
3. ارتباط با جامعه جهانی: استفاده از هشتگهای پربازدید انگلیسی در پستهای فارسی، شما را به جامعه جهانی متصل میکند. با این کار، میتوانید با کاربران و فعالان دیگر در سراسر جهان در موضوعات مشابه به اشتراک بگذارید و در بحثها و گفتگوهای جهانی شرکت کنید.
4. جذب بیشترین توجه: هشتگهای پربازدید انگلیسی معمولاً به موضوعات جدید، رویدادها و ترندهای روز اشاره میکنند. با استفاده از این هشتگها در پستهای فارسی، میتوانید محتوای خود را با موضوعات پرطرفدار و جذاب هماهنگ کنید و بیشترین توجه کاربران را به خود جلب کنید.
موارد دیگه ای هم میتونه باشه ولی بخش مهمش این موارد هست، موفق باشید.
1403/02/14 زمان 10:48 ق.ظ
ممنون بابت معرفی هشتگ فارسی های پر کاربرد ممنون از شما
1403/02/14 زمان 10:49 ق.ظ
کپی هشتگ های پر بازدید مشکلی برای صفحه ما ایجاد نمیکنه؟
1403/03/28 زمان 1:52 ب.ظ
سلام رامین عزیز وقتت بخیر، باید در جواب شوال شما عرض کنم خیر مشکلی نداره، فقط ربات گونه نباشه که یک سری موارد خاص زیر همه پست ها تکرار بشه.
1403/02/14 زمان 10:50 ق.ظ
ممنون از هشتگ اینستاگرام که معرفی کردید امید وارم در آینده بیشتر هم بشن و بروز شن
1403/03/28 زمان 1:42 ب.ظ
سلام مریم عزیز حتما چشم ایت ها رو آپدیت میکنم.
1403/02/14 زمان 10:52 ق.ظ
ممنون از معرفی پر بازدید ترین هشتگ اینستا خیلی مفید بود این موارد بروز هم میشن؟
1403/03/28 زمان 1:45 ب.ظ
سلام اردلان عزیز تمام تلاشم رو خواهم کرد که بروز بشه.
1403/02/14 زمان 10:53 ق.ظ
سلام ممنون از معرفی این هشتگ های پر بازدید اینستا ممنون میشم در ضمینه های دیگه هم معرفی کنید مثلا آرایشی و بعداشتی و …. خیلی ممنون
1403/03/28 زمان 1:50 ب.ظ
سلام عسل عزیز وقت شما بخیر، بهترین هشتک ها و موضوعات در ضمینه آرایشی میشه:
بهترین لوازم آرایشی برای پوست خشک
بهترین کرم آرایشی برای پوست چرب
بهترین کرم آرایشی برای پوست خشک
بهترین لوازم آرایشی برای میکاپ عروس
بهترین مارک لوازم آرایشی برای عروس
بهترین لوازم آرایشی برای کدام کشور است
بهترین کرم آرایشی برای پوست سبزه
بهترین لوازم آرایشی برای کادو
بهترین لوازم آرایشی برای پوست چرب
بهترین کرم آرایشی برای پوست معمولی
خدمت شما موضوعات اینستا در ضمینه آرایشی و بهداشتی
1403/02/31 زمان 5:42 ب.ظ
سلام آیا اگر پیج ما فارسی باشه هم تاثیرگذاره که از هشتگ های انگلیسی استفاده کنیم؟
1403/03/28 زمان 1:44 ب.ظ
سلام مرضیه عزیزم وفت شما بخیر در جواب سوال شما باید عرض کنم:
بله، استفاده از هشتگهای انگلیسی میتواند برای پیجهای فارسی هم مفید باشد. چند دلیل برای این موضوع وجود دارد:
1. جذب مخاطب بینالمللی:
2. افزایش دیدهشدن محتوا:
3. همسو بودن با روند جهانی:
البته همچنان استفاده از هشتگهای فارسی نیز اهمیت دارد و ترکیبی از هشتگهای فارسی و انگلیسی میتواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. مهم است که هشتگها همواره مرتبط با محتوای پست باشند.
1403/03/01 زمان 3:03 ب.ظ
چطور هشتگ های انگلیسی پربازدید و بروز رو پیدا کنیم؟ آیا باید مرتبط باشه با موضوع ما؟
1403/03/28 زمان 1:41 ب.ظ
سلام مرضیه عزیز در پاسخ به سوال شم باید عرض کنم:
بله، در انتخاب هشتگهای انگلیسی بهتره که هشتگهای مرتبط با موضوع مورد نظرتون رو شناسایی کنید. برای این کار میتونید از ابزارهای زیر استفاده کنید:
1. ابزارهای پیشنهاد هشتگ:
– ابزارهایی مثل RiteTag، All Hashtag و Hashtagify میتونن هشتگهای مرتبط با موضوعات مختلف رو به شما پیشنهاد بدن.
– با وارد کردن یک کلمه کلیدی مرتبط، این ابزارها لیستی از هشتگهای پرکاربرد و بروز رو نمایش میدن.
2. تحلیل هشتگهای رقبا:
– با استفاده از ابزارهایی مثل Iconosquare یا Sprout Social میتونید هشتگهای استفاده شده توسط رقبا در حوزه خودتون رو بررسی کنید.
– این کار به شما کمک میکنه تا هشتگهای محبوب و پربازدید در حوزه خود رو شناسایی کنید.
3. بررسی هشتگهای پربازدید در شبکههای اجتماعی:
– در شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر یا لینکدین میتونید به راحتی هشتگهای پربازدید رو پیدا کنید.
– با جستجوی یک هشتگ میتونید ببینید چه میزان استفاده و تعداد پستهای مرتبط با اون هشتگ وجود داره.
به طور کلی، هرچقدر هشتگهای انتخاب شده مرتبطتر با موضوع باشن، بازدهی بهتری خواهند داشت. پس بهتره که هشتگها رو با توجه به محتوای خود انتخاب کنید.