چطور با هشتگ های پربازدید اینستاگرام بازدید میلیونی بگیریم؟ دوران هشتگ ها دیگر به پایان رسیده، نمی‌توان برای بازدیدهای میلیونی و ورود به اکسپلور و … از آن استفاده کرد چون اینستاگرام اهمیتی برای آن قائل نمی‌شود.

یکی از شایعاتی که مدتی است در دنیای اینستاگرام رنگ و بو گرفته و دست به دست بین اهالی آن می‌چرخد و مثل ویروس پخش می‌شود، به هشتگ ها ربط پیدا می‌کند. برخلاف این شایعات، کمپین تبلیغاتی اینستاگرام ، در افزایش میزان فروش کسب‌وکارها بسیار موثر عمل می‌کند.

هشتگ های اینستاگرام

حالا در این محتوا قصد داریم نه تنها به شایعات نادرست در مورد هشتگ ها پایان دهیم، بلکه بعد از آشنایی بهتر با آن به دنبال لیستی از پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در حوزه‌های پرطرفدار می‌رویم تا بیشتر از گذشته به اهمیت دو خط موازی و دو خط مورب یا همان مربع های کوچک اینستاگرامی پی ببریم.

پس اگر در دنیای اینستاگرام، کسب‌و‌کاری دارید، باید بدانید که یکی از مصالح و مواد لازم برای رشد و بالا آمدن‌تان همین هشتگ‌ها هستند؛ می‌پرسید چطور؟؟

شما می‌توانید قدم به قدم ما را در این مسیر همراهی کنید و از گشت و گذار در سرزمین هشتگ‌ها بیشترین استفاده را ببرید.

هشتگ های پربازدید در اینستاگرام چه هستند؟

کلمات و عبارات کلیدی که با نماد (#) هنگام آپلود محتوا در ابتدا، وسط یا انتهای کپشن یا بخش نظرات اینستاگرام جا خوش می‌کنند، هشتگ گفته می‌شود.

به گفته وب‌سایت معتبر hootsuite:

A hashtag is a combination of letters, numbers, and/or emoji preceded by the # symbol (e.g., #NoFilter). Instagram hashtags are used to categorize or label content and make it more discoverable.

ترجمه:
هشتگ ترکیبی از حروف، اعداد و/یا ایموجی است که قبل از آن علامت # (مثلاً #NoFilter) قرار می‌گیرد. از هشتگ‌های اینستاگرام برای دسته‌بندی یا برچسب‌گذاری محتوا استفاده می‌شود. این کار باعث می‌شود که پست‌ها قابل شناسایی باشند.

از پربازدیدترین هشتگ های فارسی اینستاگرام ، در جهت شناسایی پیام‌ها و طبقه بندی محتوا در موضوعی خاص استفاده می‌کنیم. هنگامی که کاربران در بخش ذره بین اینستاگرام کلمه‌ای را جستجو می‌کنند، یکی از روش‌های پیدا کردن شما وجود همین پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام ایران است. با افزودن هشتگ‌های مناسب به عکس‌ها و ویدیوها، پلی میان شما و مخاطبان هدف ایجاد می‌شود. به بیان ساده‌تر، یکی از راه‌های دیده شدن و افزایش ترافیک ارگانیک، درج هشتگ‌های مرتبط با کسب‌وکار شما است.

هشتگ پربازدید اینستاگرام

حالا که کمی با هشتگ ها آشنا شدیم و دست دوستی دادیم، در بخش بعدی باید به دنبال مزایای آنها برویم تا ببینم چرا وجودشان ضروری و مهم است؟ در همین سایت، مقاله‌ای با عنوان تحقیق کلمات کلیدی در سئو سایت، ارائه کردیم که دیدگاه شما را در پیدا کردن بهترین و مناسب‌ترین کلمات تغییر می‌دهد.

به گفته سایت hootsuite هشتگ های اینستاگرام می توانند استراتژی اینستاگرام شما را بسازند یا شکست دهند. از آنها به درستی استفاده کنید و پست های خود را توسط افراد بیشتری مشاهده خواهید کرد.

Instagram hashtags can make or break your Instagram strategy. Use them correctly and you’ll get your posts seen by more people.

استفاده از پربازدیدترین هشتگ اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

ما آدم‌ها همیشه یا کاری را انجام نمی دهیم یا اگر انجام دهیم دنبال بدست آوردن بیشترین سود و منفعت از آن هستیم، چون برایش زمان و انرژی صرف می‌کنیم. در اینستاگرام هم ماجرا به همین شکل است، اگر از هشتگ های “درست” و مرتبط به حوزه کاری‌تان استفاده کنید، احتمال روبرو شدن با مخاطبان هدف‎تان را افزایش خواهید داد. چه اتفاقی هیجان‌انگیزتر از این؟

از دیگر مزایای هشتگ های پربازدید اینستاگرام خارجی و ایرانی، افزایش دنبال کنندگان و مشتریان بیشتر برای برند یا کسب و کار شما، یعنی ساخت دایره ارتباط نامحدود و گسترده است. با این ویژگی‌های به میزان چشم‌گیری، سود و منفعت شما افزایش می‌یابد و باز هم چه اتفاقی هیجان‌انگیزتر از این؟ تحلیل رقبا، کمپین‌های بازاریابی و تبلیغاتی و ایده‌یابی جهت تولید محتوا هم جزو مزیت‌های مهم هشتگ گذاری درست برای هر پست و استوری محسوب می‌شوند.

مزایای هشتگ اینستاگرام

بعد از شناخت هشتگ و بررسی مزایای آن، حالا فرصت مناسبی است که برویم سراغ اصل ماجرا! دغدغه‌ای که خیلی‌ها را از هشتگ زدن فراری داده، هشتگ‌های تکراری که محتوایشان را به نابودی کشانده یا بازدید هایشان را به کمترین حد ممکن رسانده و… است. برای رفع این مشکل هم راه  حلی وجود دارد، شما می‌توانید لیست پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام حوزه کاری را جمع‌آوری کنید و با توجه لیست بدست آمده، تقویم محتوایی برای انتشار پست‌ها و استوری‌ها تنظیم کنید.

پس موضوع بعدی اختصاص دارد به هشتگ‌های پربازدید فارسی البته در حوزه‌های پرطرفدار(به همه حوزه ها نمی‌رسیم).

لیست پربازدیدترین هشتگ های فارسی 

حوزه ورزشی
#ورزشی #ورزشی_زنانه # ورزشی_بانوان #خبر_ورزشی #ورزش #اخبار_ورزشی #ورزش_ایران #فوتبال_اروپا #ورزشکار #بدنسازی_آقایان #تمرینات_ورزشی #خبرورزشی #بدنسازی #باشگاه #رژیم_لاغری #تناسب_اندام #اخبارورزشی #ورزش_همگانی #ورزش_رزمی #ورزش_آقایان

تعداد:20 

نکته: ممکن است حوزه فعالیت شما مثلا در ورزش باشد. کاری که باید انجام دهید، جستجوی #ورزش در قسمت سرچ اینستاگرام و بررسی محتواها و پربازدیدترین هشتگ های ورزشی اینستاگرام است. سپس، لیستی از هشتگ‌های مرتبط با این حوزه را بسازید. بقیه حوزه هایی هم که در ادامه می‌آید به همین شکل است.

حوزه کسب و کار و بازاریابی
#کسب_و_کار #کسب_و_کار_اینترنتی #کسب_و_کار_آنلاین#کسب_درآمد_اینترنتی #کسب_درامد #کسب_کار_آنلاین #کسب_کار_اینترنتی #کسب_و_کار_خانگی #کسب_درآمد_میلیونی #بیزینس #بیزینس_کوچینگ  #مارکتینگ #بازاریابی #بازاریابی_آنلاین #بازاریابی_اینترنتی #بازاریابی_فروش #بازاریابی_محتوا #بازاریابی_اینستاگرام #بازاریابی_دیجیتال #بازاریابی_دیجیتالی 

تعداد:20

حوزه آشپزی، غذا و رستوران
#آشپزی #اشپزی #غذای_ایرانی #غذا #تغذیه #اشپز #فست_فود #آشپزی_مدرن #غذای_سالم #غذای_سنتی #غذای_رژیمی #غذای_مجلسی # رستوران #رستورانگردی #رستورانبازها #رستوران_گردی #رستوران_سنتی #رستوران_ایرانی #فود #فودبلاگر

تعداد:20

حوزه طنز
#طنز #طنزایرانی #طنزینه #طنزسیاسی #طنز_اجتماعی #طنز_خنده_دار #طنز_تلخ #طنز_ایرانی #فان #خنده #کمدی #سرگرمی #شادی #شاد #جوک #لطیفه #خنده_دار #طنز_باحال #کلیپطنز #خندهبازار #کلیپ_طنز #خندهدار #کلیپطنز #خندهدارترین #خنده_بازار

تعداد:25

حوزه لباس و پوشاک
#پوشاک #پوشاک_بچه_گانه #لباس #لباسمجلسی #لباس_مجلسی #لباسشب #لباسنامزدی #لباسدخترانه #لباس_بچه #لباس_ترک #لباسعروس # لباسزنانه #لباسبچه #لباس_شیک #لباس_زنانه #لباس_بچگانه #لباسشیک #لباس_ست #لباس_عروس #لباس_دخترانه #لباس_خاص #لباس_راحتی #لباس_نامزدی #لباس_عروسی #لباس_مردانه 

تعداد:25

حوزه گردشگری
#گردشگری #گردشگری_ایرانی #گردشگری_توریستی #گردشگری_مجازی #سفر #سفرنامه #سفرتایم #سفرخارجی #سفر_ارزان #سفر_نوروزی #مسافرت #تور #توریست #توریستی #توریستی_گردشگری #توریست_خارجی #ایرانگردی #ایرانگردی_مجازی #سفر_خارجی #سفر_داخلی  

تعداد:20 

حوزه موسیقی 
#موسیقی #موسیقی_سنتی #موسیقی_ایرانی #موسیقی_اصیل # موسیقی_محلی #موسیقی_کلاسیک #موسیقی_قدیمی #موسیقی_ایرانی #آهنگ #موزیک #ترانه #آهنگ_جدید #موزیک_ویدئو #خواننده #موزیسین #موزیک_جدید #اهنگ_جدید #موسیقی_جدید #آهنگ_شاد #آهنگ_قدیمی

تعداد:20

حوزه زیبایی
#زیبایی #زیبایی_مو #زیبایی_اندام #زیباییپوست #زیبایی_چهره #زیبایی_طبیعی #زیبایی_چشم #زیبایی_پوست_مو #زیبایی_زنان #زیبایی_دندان #زیبایی_بینی #زیبایی_لب #زیبایی_دست #زیبایی_ابرو #پوست #مو #سالنزیبایی #چهره #چهره_زیبا #ابرو #ابروطبیعی #چشم #بینی #بینی_طبیعی #بینی_استخوانی 

تعداد:25 

لیست هشتگ های فارسی اینستاگرام

در این بخش، هشتگ‌های 8 حوزه پرطرفدار را با هم بررسی کردیم، نکته ای که باید اضافه کنم این است که اغلب هشتگ‌ها به صورت عمومی نوشته شد و وارد دسته‌بندی خاصی از هر حوزه نشدیم. اما لازم است با توجه به حوزه کاری‌تان زمان بگذارید و به هشتگ‌های بزرگ و پربازدید سری بزنید و از دل هرکدام، هشتگ‎های دیگری بیرون بکشید و روی کاغذ بنویسید.

جمع بندی هشتگ های اینستاگرام

جرقه نگارش این محتوا از شایعاتی که دور و بر هشتگ ها شکل گرفته استارت خورد، ابتدا کمی در مورد خود هشتگ توضیح دادیم و بعد به دلایل اهمیت و مزایای آن اشاره کردیم. در ادامه رسیدیم به اصل ماجرا یعنی هشتگ های پربازدید اینستاگرام فارسی و انگلیسی که دغدغه خیلی ها محسوب می‌شود.

انسان جایز الخطاست، ممکن است حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید از قلم و نگاه ما افتاده باشد، اما اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید در بخش کامنت‌ها، علاوه بر نوشتن نظرتان که مشتاقانه به دنبال دیدنش هستیم، حوزه فعالیت‌تان را برای ما بنویسید تا هشتگ های پربازدید را در اختیارتان قرار دهیم.

سوالات متداول

هشتگ چیست؟

کلمات و عبارات کلیدی که با نماد (#) هنگام آپلود محتوا در ابتدا، وسط یا انتهای کپشن یا بخش نظرات اینستاگرام جا خوش می‌کنند و به مخاطبان نمایش داده می‌شوند.

چرا باید از هشتگ های پربازدید انگلیسی اینستاگرام و فارسی استفاده کنیم؟

از هشتگ‌ها در جهت شناسایی پیام‌ها و طبقه بندی محتوا در موضوعی خاص استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانید با این روش، دنبال کنندگان و مشتریان بیشتری با برند یا کسب و کارتان آشنا می‌شوند.

هشتگ های حوزه کاریم بین 8 تا نبود چطور پیدا کنم؟

ما هشتگ های پربازدید اینستاگرام ورزشی ، زیبایی، پوست، رژیم و … را ارائه کردیم اما اگر هشتگ‌های حوزه کاری شما در این لیست‌ها نیست، می‌توانید از 2 راه زیر اقدام کنید:
راه سخت و زمانبر: خودتان آستین بالا بزنید، دست به کار شوید و به دنبال هشتگ های پربازدید بروید.
راه آسان و میانبر: حوزه کاری‌تان را برایمان کامنت کرده و اجازه دهید ما هشتگ های پربازدید را در اختیار شما قرار دهیم.